5 dôvodov, prečo používať Google Moja Firma

Google Moja Firma (Google MyBusines) je nevyhnutná súčasť online biznisu, tak ako sociálne siete, či PPC kampane. Pozrime sa teda, prečo by firmy nemali zabúdať na Google Moja Firma.

Vyšší SEO ranking a lokálne SEO

Google vyhľadávanie patrí medzi významné zdroje návštevnosti web stránok a je to aj významná nákupná cesta pre eCommerce. Keďže aj Google chce poskytovať čo najviac informácií, tak aj správne vyplneným profilom si zvyšujete SEO ranking svojej stránky.

Taktiež veľmi zásadný vplyv má na lokálne SEO a teda hľadanie prevádzky u ľudí, ktorí sú vo vašej blízkosti a mohol by ich zaujímať váš biznis (napríklad reštaurácia, autoservis a pod.)

Google Vyhľadávanie a Google Mapy

Vyplneným profilom na Google Moja Firma sa automaticky vytvorí aj viditeľný profil vašej firmy vo vyhľadávaní, kde človek nájde aj ďalšie informácie. Dôležité je, že tento profil vo vyhľadávaní zaplní veľkú časť obrazovky a tým aj zvýši šancu na návštevu webu a zvýšite tak mieru prekliku (CTR) namiesto prekliku na reklamu konkurencie.

Ak máte aj fyzické miesto, kde vás môžu zákazníci/klienti navštíviť, tak toto miesto sa automatický pridá do Google Maps. Zákazníkov tak viete ľahšie navigovať do vašej kancelárie/prevádzky. Tieto miesta sa potom pridávajú aj do aplikácii 3. strán, takže ste dohľadateľný napríklad v navigáciách.

Hodnotenie zákazníkmi

Toto samozrejme vie byť aj nevýhoda, ak so službami nie sú zákazníci spokojní. Na druhej strane, nemusíte čakať na nahnevaných zákazníkov, ale aj tým spokojných vyzývať na recenziu. Odkaz na recenzie viete zdieľať so zákazníkmi. Dobré hodnotenie prevádzky samozrejme prispieva k presvedčeniu navštíviť prevádzku a nakúpiť v nej. A tým samozrejme aj k lepšiemu lokálnemu SEO. Na recenzie viete rýchlo odpovedať aj pomocou mobilnej aplikácie „Moja Firma“.

Aktuálne a rýchle informácie pre zákazníkov

Profil firmy sa zobrazí vo výsledkoch vyhľadávania. Často zákazník hľadá len adresu, telefónne číslo, či len informáciu o otváracích hodinách. Všetky tieto informácie dostane z vášho profilu. V prípade mimoriadnych situácii (sviatky, pandémia, závodné dovolenky) viete informovať zákazníkov o mimoriadnych otváracích hodinách.

Informujte o produktoch a novinkách už vo vyhľadávaní

Okrem vyššie spomenutých firemných informáciách je možné pridávať do profilu aj príspevky s novými produktami, akciami, či len zaujímavosťami. Je to podobné ako pri prispievaní na Facebooku až na to, že je obmedzenie len na 300 slov. Pridať môžete len jeden obrázok alebo video. Do príspevku je možné pridať aj tematické tlačidlá ako „Objednať, Ďalšie informácie, Zavolať, Kúpiť“

Príspevok bude aktívny 7 dní, potom ho treba nahradiť novým. Všetky tieto informácie sa zobrazujú už pri vyhľadávaní a zvyšujú tak mieru prekliku pred konkurenciou.

Okrem príspevkov si môžete do profilu pridať aj produkty alebo služby, ktoré ponúkate. Informujete tak zákazníkov už vo vyhľadávaní čo u vás nájdu a tým ich lepšie prilákate napríklad oproti konkurencii.

Ak by aj Vaša spoločnosť mala záujem o vytvorenie a správu Google Moja Firma, tak nás neváhajte kontaktovať a radi Vám pomôžeme.

Cover photo by Freepik