Novinka: LinkedIn podujatia

LinkedIn len tento rok (rok 2020) spustil funkciu vytvárania eventov, alebo teda po slovensky podujatí. Zo začiatku bola táto možnosť vytvárania LinkedIn podujatí iba pre osobné profily. Asi v auguste 2020 rozšíril možnosť vytvárať eventy aj pre firemné profily.

Dnes je október 2020 a LinkedIn rozširuje možnosti vytvárania podujatí, tak ako ich poznáme napríklad aj vo Facebooku. O výhodách vytvárania eventov na sociálnych sietiach asi netreba veľa hovoriť. Ich hlavnou myšlienkou je informovať o podujatiach cieľové skupiny a vytvárať tak interakcie.

Čo je nové na LinkedIn events?

Registračný formulár priamo v evente

Priamo na stránke eventu viete vytvoriť registračný formulár a nemusíte využívať služby tretích strán na registráciu. Následne si viete stiahnuť zoznam s účastníkmi alebo zoznam emailových adries nahrať do vášho CRM systému.

Vytváranie reklamy na podujatia

Teraz je ešte jednoduchšie dať vedieť svojej cieľovej skupine o podujatí pomocou sponzorovanému príspevku na podujatie. Táto možnosť v minulosti chýbala a určite bude využívaná medzi inzerentmi.

Retargeting na účastníkov podujatia

Po novom ňmôžete vytvárať publikum na základe zúčastnenia sa konkrétneho eventu. Viete tak v budúcnosti poslať informácie o evente, poďakovať za účasť alebo odporučiť aj ďalšie podujatia.

Ak máte záujem o reklamy na LinkedIn, tak nezabudnite kontaktovať našu agentúru Skorpio Digital, ktorá sa špecializuje na aj na reklamy na sociálnej sieti LinkedIn.

Prípadne sa prihláste do nášho newslettra, aby vám neušli podobné novinky.

Zdroj: LinkedIn Marketing Solution Blog

 

ODBER NOVINIEK

Odoberaj novinky z marketingu

Raz mesačne Ti pošleme prehľad noviniek zo sveta marketingu.